Πάμε σαν άλλοτε για την Toyota στους αγώνες καθώς η αγωνιστική άδεια (ομολογκασιόν) που εξασφάλισε για το GT86 καθιστά το δημοφιλές coupe το πρώτο σύγχρονο πισωκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο. 
 

Οι Ιάπωνες εργάστηκαν σκληρά και για μεγάλο χρονικό διάστημα, παρακινούμενοι από το γεγονός πως τοToyota GT86 CS-R3 θα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας με κίνηση στον πίσω άξονα. Εμπνευσμένοι από την μεγάλη παράδοση της φίρμας στο συγκεκριμένο είδος αγωνιστικών τα οποία συνέβαλαν στο να γίνει η Toyota μια από τις πιο αγαπημένες και επιτυχημένες εταιρείες όλων των εποχών στο motorsport, τα κατάφεραν και πλέον το επόμενο στάδιο για το Toyota GT86 CS-R3 είναι οι αγώνες. 


Το αυτοκίνητο έχει ασφαλώς δεχτεί όλες τις απαραίτητες επεμβάσεις για να εναρμονίζεται με τους κανονισμούς. «Φοράει» μια αναβαθμισμένη έκδοση του boxer 2.0lt κινητήρα ο οποίος αποδίδει 232ps ενώ η ροπή του ξεπερνά τα 24kg.m. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι σχεδιασμένο για την πίσω κίνηση και είναι σειριακό έξι σχέσεων και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το μπλοκέ διαφορικό. 


Η Toyota σκοπεύει να τρέξει ένα ειδικό έπαθλο για τους ιδιώτες που θα δαπανήσουν περίπου 85.000€ για να αποκτήσουν ένα Toyota GT86 CS-R3, στο οποίο (έπαθλο) θα πρέπει να δεσμευτούν για ένα διάστημα τριών αγωνιστικών περιόδων. Θα υπάρχει πάντως και έπαθλο 5.000€ σε κάθε αγώνα που θα λαμβάνουν μέρος. 


πηγη.highoctane