Για πρώτη φορά στην ιστορία του VW Golf θα χρησιμοποιηθεί ως κινητήριος δύναμη αυτού ένας τρικύλινδρος κινητήρας. Το 1.0l μηχανικό σύνολο αποδίδει 115ps και έρχεται να τεθεί απέναντι στον Ecoboost κινητήρα της Ford στη μάχη του downsizing. 
 
Η ροπή ανέρχεται στα 20kg.m και οι ρύποι περιορίζονται στα 99gr/km CO2. Όλες οι εκδόσεις που θα φέρουν το συγκεκριμένο κινητήρα εντάσσονται στην οικογένεια BlueMotion όπου μέχρι τώρα υπήρχε η επιλογή του 1.6 TDI κινητήρα. Ο 1.0 TSI θα συνδυάζεται βασικά με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με το 7άρι DSG
 
Τέλος θα είναι διαθέσιμος και στις εκδόσεις estate και Sportsvan και φυσικά με το 3θυρο αλλά και με το 5θυρο αμάξωμα. Ανακοινώσεις για τις επιδόσεις δεν έχουν γίνει επισήμως ωστόσο η τελική του ταχύτητα αναμένεται να ξεπερνά ελάχιστα τα 200km/h και η επιτάχυνση να είναι καλύτερη από την αντίστοιχηBlueMotion επιλογή του 1.6 TDI. 
 
πηγη.highoctane