Το Fiat 124 Spyder επέστρεψε. Σε συνεργασία με την Mazda και το MX-5 το ιταλικό μοντέλο επανέρχεται στο προσκήνιο σχεδόν μισό αιώνα μετά το 1966 όταν και είχε παρουσιαστεί η 1η του γενιά. Έτσι οι σχεδιαστές του ιταλικού εργοστασίου διαφοροποίησαν σημαντικά το αμάξωμα του MX-5 στα πρότυπα του παλαιού Fiat 124 Spyder. Αισθητές οι ομοιότητες στο εμπρός μέρος, στο καπό αλλά και στις πόρτες. Στο εσωτερικό το ταμπλό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το ιαπωνικό αδερφάκι του.


Αποτέλεσμα της συγγένειας των δύο μοντέλων είναι βεβαίως και η αρχιτεκτονική με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση να μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Έτσι έχουμε το πρώτο πισωκίνητο Fiat της σύγρχονης εποχής. Παράλληλα έχουμε διπλά ψαλίδαι στον εμπρόσθιο άξονα και πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω με αποτέλεσμα να περιμένουμε μία άκρως fun to drive και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά.
 

Στα του κινητήρα ωστόσο υπάρχουν διαφορές με το Fiat 124 Spyder να εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.4 MultiAir με απόδοση 140ps και 24.4kg.m ροπής τη στιγμή που το MX-5 επιμένει ατμοσφαιρικά. Τα αποθέματα ροπής καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου μηχανικού κιβωτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες μας το βάρος του Fiat 124 Spyder θα ξεκινά από τα 1050kg. Στην Αμερική ο ίδιος κινητήρας αποδίδει ισχύ 160ps ενώ προσφέρεται και αυτόματο κιβώτιο. 
 
Στην Ευρώπη και στην Ελλάδα το Fiat 124 Spyder αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του το καλοκαίρι του 2016 σε δύο επίπεδα εξοπλισμού (124 Spider & Lusso) τα οποία θα προσφέρονται σε οκτώ χρώματα (Rosso Passioned), Bianco Gelato, Nero Vesuvio, Grigio Argento, Grigio Moda, Bronzo Magnetico, Azzurro Italia & tri-coat Bianco Ghiaccio. Επίσης θα υπάρξει και μία έκδοση λανσαρίσματος σε κόκκινο χρώμα, αρίθμηση και δερμάτινο σαλόνι.  
 
πηγη,highoctane