Η BMW παρουσίασε το Vision Next 100 Concept το οποίο αποτελεί ουσιαστικά το πως οραματίζεται η Γερμανική εταιρεία την εξέλιξη της αυτοκίνησης στα επόμενα 100 χρόνια. Μη περιμένετε να το δείτε στη παραγωγή σύντομα γιατί είναι από εκείνα τα απίθανα concept που βγάζουν οι εταιρείες κατά καιρούς τα οποία συνήθως δεν έχουν καμία σχέση με το πως θα είναι τα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια.


Σαν κάθε μελλοντικό αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του, έχει δυο λειτουργιες: αυτόνομης οδήγησης ή από τον οδηγό. Η πρώτη λειτουργία λέγεται "Ease mode", στην οποία το αυτοκίνητο έχει τον έλεγχο και το κάθισμα του οδηγού γυρνάει για να μπορεί να επικοινωνεί με τους επιβάτες πίσω. Ταυτόχρονα, το τιμόνι αλλά και η κεντρική κονσόλα απομακρύνονται από τον οδηγό για να του δώσουν μεγαλύτερη ευκολία κινήσεων. Η δεύτερη λειτουργία, είναι το "Boost mode" κατά την οποία ο οδηγός έχει τον έλεγχο. 



Το head-up display του Vision Next 100 Concept αντί για μια απλή προβολή σημαντικών πληροφοριών μπροστά στον οδηγό, χρησιμοποιεί ολόκληρο το παρμπρίζ. Μάλιστα, εξαιτίας των αισθητήρων του, μπορεί να δημιουργήσει μια ψηφιακή εικόνα του περιβάλλοντα χώρου. Έτσι, σε περίπτωση μειωμένης ορατότητας, ο οδηγός μπορεί να δει ψηφιακά ένα ποδηλάτη που πλησιάζει πριν τον δει στην πραγματικότητα. 


Κατά τα άλλα, όταν το αυτοκίνητο έχει τον έλεγχο μπορεί να προβάλλει ψυχαγωγικό υλικό στους επιβάτες. Η άλλη καινοτομία από το μέλλον που φέρνει το Vision Next 100 Concept είναι το "the Companion" το οποίο μαθαίνει συνεχώς για τη συμπεριφορά του οδηγού και προσπαθεί να τον κάνει καλύτερο. Αυτό επιτυγχάνεται με το να του προβάλει μπροστά του την ιδανική γραμμή οδήγησης, πιθανά σημεία που μπορεί να στρίψει καθώς και ειδοποιήσεις για αυτοκίνητα που πλησιάζουν. 


Ίσως η μεγαλύτερη όμως καινοτομία είναι το σύστημα  "Alive Geometry" το οποίο χρησιμοποιεί 800 τρίγωνα για να προβάλει πληροφορίες στον οδηγό μέσω augmented reality. Ουσιαστικά αποτελεί την έμπρακτη εφαρμογή του οράματος της BMW, ότι στον μέλλον δε θα χρησιμοποιούνται οθόνες και η τεχνολογία με το πραγματικό κόσμο θα αλληλοεπιδρούν. Οι πληροφορίες που θα προβάλει αυτό το σύστημα, θα μπορούν να ελέγχονται από τον οδηγό μέσω κινήσεων του χεριού του όπως έχουμε δει ήδη στη νέα 7αρα. 

Τέλος, ένα τέτοιο αυτοκίνητο δε θα μπορούσε να έχει ένα συμβατικό εξωτερικό όπως έχουμε συνηθίσει. Το εξωτερικό του αυτοκινήτου καλύπτει τις ρόδες και όταν αυτές στρίβουν, η εξωτερική επιφάνεια ακολουθεί τη κίνηση και δίνει την αίσθηση ανθρώπινου δέρματος.

πηγη.highoctane